Door muziek verbinden we harten

Stichting Music Connects All (MCA) organiseert concertreeksen in West-Europa voor het Don Kosakenchor Russland. Daarnaast bevordert MCA nationale en internationale culturele en muzikale evenementen en begeleid het talentvolle, jonge muzikanten.

Optreden koor

Een passie voor het verspreiden van Slavische muziek

De kern van MCA zijn concerten van het Kozakkenkoor, maar MCA doet veel meer. Zo werkt de Stichting mee aan muzikale projecten, maakt zij documentaires en begeleidt zij musici. Slavische muziek

Don Kozakkenchor Russland

MCA organiseert concerten voor het Don Kazakkenchor Russland in België, Duitsland, Nederland en Luxemburg.

Muzikale theaterproducties en documentaires

Meer informatie over de vier jaargetijden en the Flood volgt binnenkort

Begeleiden en ondersteunen van muzikanten

MCA begeleidt musici als Muza Valyaddinzade, een jonge pianiste uit Azerbeidzjan

Een muzikale impressie

Don Kozakkenchor Russland

• Een koor met Oekraïense en Russische zangers grootgebracht in volksmuziek en klassiek geschoold
  • Onder leiding van dirigent Marcel Verhoeff
Ramen van een gebouw in Neurenberg, Duitsland

Muza Valyaddinzade

• Jonge, ambitieuze pianiste uit Azerbeidzjan
  • Muzikale begeleiding door Marcel Verhoeff
  • In Nederlandse theaters te horen

Bekijk en luister

Samenwerken?

Wij staan altijd open voor nieuwe samenwerkingsmogelijkheden. Heeft u een interessant voorstel of wilt u met ons samenwerken aan een muzikaal of cultureel project? Neem dan contact met ons op! Samen brengen we mensen bij elkaar om te genieten van unieke muziek.